четвер, 9 червня 2016 р.

NATURE.med - пінка для вмивання з флавонами цибулі

Вітаю.
Продовжуючи тему догляду за шкірою. розкажу про пінку для вмивання від NATURE.med .

( фото запозичене з офіційного сайту )

Чесно кажучи, з маркою раніше я не стикалась, тому мені було цікаво почитати про неї. 

Ділюсь з Вами інформацією.

NATURE.med - українська марка.
Косметика NATURE.med була розроблена вченими компанії Georg BioSystems. Ця компанія знаходиться на фармацевтичному ринку більше десяти, а в області біохімічних розробок - понад тридцять років.

Також у продуктах марки є цікавий компонент Onion Flavones, або флавони цибулі, які є основою усієї косметики. 

Onion Flavones унікальні тим, що:

• проникають крізь епідерміс, в глибокі шари шкіри, до «витоків» проблеми;

• зволожують на клітинному рівні;

• насичують глибокі шари шкіри вітамінами, мікроелементами і ферментами;

• володіють природними протизапальними і антибактеріальними властивостями;

• завдяки антиоксидантним властивостям сприяють збереженню молодості шкіри;

• гіпоалергенні;

• не мають запаху. 




А тепер розберемо сам продукт.



Виробник нам обіцяє:
Абсолютно чисте обличчя - очищуюча пінка для вмивання
для всіх типів шкіри

Імбир + Грейпфрут + Onion Flavones

Пінка дарує чистоту і свіжість протягом усього дня. Імбир усуває жирний блиск. Грейпфрут очищає і звужує пори. А поєднання компонентів з Onion Flavones робить вашу шкіру чистою і красивою. Піноутворюючий дозатор створює ніжну, але щільну структуру. Пінка для вмивання має приємний запах і дарує вашій шкірі відчуття чистоти, м'якості і свіжості!

Для щоденного використання.

Склад:
AQUA, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, PANTHENOL, ALLIUM CEPA EXTRACT, ZINGIBER OFFICINALЕ EXTRACT, CITRUS GRANDIS EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PАRFUM, METHYLPARABEN, ALLANTOIN, BENZOIC ACID, PROPYLPARABEN, BRILLIANT BLUE.

Отже моя думка:

Упаковка зручна, дозатор справний і видає пінки якраз на одне вмивання.



Текстура: ну дуже ніжна і приємна. Таке враження, що вмиваєшся маленькою хмаринкою.



При розподіленні на обличчі, з ніжного мусу перетворюється на більш щільну пінну текстуру. Запах не нав'язливий, приємний ( жодного запаху цибульки ).

Ефективність:

Скажу відразу, стійкий макіяж вона не посилить, та й для них існують гідрофільні олії та міцелярна вода. Макіяж з очей я змиваю виключно міцелярною водою, так що нею його долати я й не збиралась ( плюс до того виробник НЕ вказує що нею можна таке робити ).
Після вмивання шкіра м'яка, приємна на дотик. У мене комбінований тип , тому відчуття стягнутості не було. Просто добре очищене злегка матове обличчя. 

Економічність:

Раніше, коли я користувалась подібною пінкою іншого виробника. то думала, що вона закінчиться дуже швидко. На мій подив, закінчилась вона не так блискавично, як мені здавалось.
Така ж ситуація і тут. 150 мл, ніби не надто багато, але піноутворювач бере маленьку кількість засобу і робить гірку пінки, якої цілком достатньо.



В підсумку скажу, що пінка від NATURE.med мені сподобалась, використовуватиму її і надалі.

Якщо Вам цікаво почитати про інші продукти марки, то невдовзі буде ще один відгук)))

Дякую за увагу!








0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena