пʼятницю, 24 червня 2016 р.

Мигдалеве очищуюче молочко для обличчя від Weleda

Вітаю.
На полицях магазинів та аптек є чимало засобів для очищення шкіри. Нажаль, не усі з них є настільки ефективними, наскільки б нам хотілось.
То ціна не відповідає якості, то якість не відповідає ціні.
Сьогоднішню розповідь я почну з бренду, улюбленця багатьох - Weleda, воно й не дивно, адже засіб про який піде мова, вартий кожної витраченої купюри.

Але давайте по-порядку.

Інформація від виробника:

Дбайливе очищення дуже чутливої ​​шкіри, шкіри, схильної до алергії. Глибоко проникає в пори, заспокоює роздратовану шкіру, очищає і тонізує. Ніжне мигдальне масло і масло кісточок сливи оберігають шкіру від втрати вологи і заспокоюють її.

Мигдальне молочко має спеціальну формулу, призначену для м'якого очищення чутливої ​​шкіри, не містить детергентів і штучних миючих добавок, часто включаються в продукти, службовці для догляду за шкірою.

застосування:

Для глибокого очищення вранці та ввечері нанесіть невелику кількість молочка на обличчя, шию, область декольте за допомогою ватного диска або кінчиками пальців, уникаючи області навколо очей. Видаліть молочко з обличчя вологою серветкою або змийте теплою водою. Для очищення шкіри навколо очей використовуйте Мигдальне масло для обличчя.

 Підходить також для людей, які страждають нейродермітом.
Не містить синтетичних ароматичних, забарвлюючих речовин, а також консервантів і сировини на основі мінеральних масел.

Повний склад:

Вода, мигдальне масло, гліцериди стеаринової кислоти, спирт, масло з кісточок сливи, ксантан, молочна кислота.

Обсяг: 75мл

Упаковка: туба

Моє враження:



Засіб поміщено у залізну тубу з пластиковим дозатором. 
Кришка щільно закривається, перешкоджаючи потраплянню повітря.
З точки зору естетики, туба у процесі користування виглядає не зовсім презентабельно, але завдяки цьому, засіб я використала до кінця.


Текстура:
Все-таки вона кремова. Тане і ніби ковзає по шкірі, забираючи з собою на ватний диск увесь бруд.
Потрібно не велику кількість засобу, щоб повністю нанести на обличчя.
Використовувала її переважно після пінки, гелю чи гідрофільної олії, і скажу я Вам, що молочко допомагає дійсно повністю очистити обличчя від залишків макіяжу.
Після використання шкіра ніжна, як після зволожуючого крему, і що не менш важливо, чиста. 
Для власниць сухого типу шкіри - знахідка.

Його я все одно потім змиваю водою, декілька раз пробувала залишати на обличчі, реакції не було.


Як демакіяж не використовувала, та для прикладу показала, як воно чудово впоралось зі стійким лайнером.


Запах:
Скажу чесно, від запаху мигдалю, я не надто в захваті. 
Та тут він ледь відчутний і для мене терпимий.

Економічність молочка за рахунок його текстури досить висока.

У підсумку скажу, що молочко мені дуже сподобалось і не викликало жодних реакцій ні у мене, ні у мами (як я уже писала, у неї чутлива шкіра і можуть бути алергічні реакції).
На рахунок заявленого глибокого очищення не скажу нічого, бо його як такого немає, просто добре очищення і пом`якшена шкіра.

Мені воно підійшло на усі 100%.

Дякую за увагу!




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena