пʼятницю, 3 червня 2016 р.

Li'zar - Спа система для запечатування нігтів

Вітаю.

Як не дивно, руки жінки, це її візитна картка. Догляд за ними надзвичайно важлива та клопітка справа. Зволожуючі креми, пілінги, воскові обгортування - усе це звичайно добре. Але чи ми достатньо приділяємо уваги стану наших нігтів?

Про користь ванночок з морською сіллю для зміцнення нігьової пластини, як на мене, говорити не варто. Тут і так усе зрозуміло. 

Нещодавно, завдяки Li'zar та блогу Діани, я почала тестувати спа систему для запечатування нігтів «Морські кристали» + «Міцність нігтів», і через місяць використання, я готова поділитись враженнями.



Почну з кристалів.

Ось склад:


Морські кристали знаходяться у zip - пакеті, який легко закривається.



Самі кристали дрібні, дещо рихлі за рахунок олійок. Під час усієї процедури розпарювання нігтів, відчувається виражений запах соснової олії.


Сольова ванночка, досить масляниста, за рахунок великої кількості ефірних олійок, добре пом'якшує і живить кутикулу.


Віск помістили у зручну пластикову баночку, з кришкою.




Текстура на вигляд досить щільна, та при теплі рук та нігтів, він швидко тане.





Запах воску теж з сосновими нотками.


Послідовнсть проведення процедури :



Детальніше з нею можна ознайомитись на сайті Li'zar .

Ефект після процедури.

Нігтики блискучі, міцніші. вирівнялась поверхня пластини.

Перший тиждень я не наносила жодного лакового покриття. Мушу відмітити, що ефект тримався близько тижня. При цьому нігті спокійно витримували випробування водою та миття посуду, навіть не пом'якшавши від цього (що у мене зазвичай буває без покриття).

Усе-таки мене мучила цікавість, чи вплине ламінування нігтів на стійкість лаку.
Тому наступного тижня я повторила процедуру, правда бафом зайвий раз не проходила, а відразу втирала віск.

Через годину-дві, покрила лаком. І на мій подив, дана процедура жодним чином не зіпсувала стійкість манікюру. Після зняття, нігті такі ж гладенькі та блискучі, як і до нанесення. 

У підсумку скажу, що після 4х запечатувань, мої нігті стали міцними, не розшаровуються , зникла ламкість та жовтизна, посилився блиск.
Кутикула залишалася зволоженою ще досить тривалий час, росла значно повільніше.

Загалом я дуже задоволена засобами і буду проводити цю процедуру регулярно, все-таки 30-40 хв. не так багато, для такого ефекту.

Також хочу сказати про економічність усієї серії, зважаючи на те, що у чайній ложці 10гр., то 250 гр. кристалів вистачить на 25 ванночок, а 20 гр. воску, повірте, вистачить на довго.


Усім гарних кігтиків і дякую за увагу!












0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena