неділю, 19 червня 2016 р.

Засіб для шкіри навколо очей від Stephania - DOTTOR CICCARELLI, CERA DI CUPRA

Вітаю! 

Сьогодні розкажу про засіб, який дістався моїй матусі у подарунок від італійської марки Stephania.
Без сумнівів, що шкіра навкого очей дуже чутлива, ніжна і потребує щоденного догляду у будь-якому віці. 
Тому, якщо Ви у пошуках хорошого крему навколо очей, запрошую ознайомитись з моїм відгуком.




Інформація від виробника:

Активний омолоджуючий комплекс для ніжної і чутливої ​​шкіри навколо очей. Значно зменшує набряки і темні кола під очима, за рахунок посилення лімфодренажу і мікроциркуляції. Має захисну дію. Гіалуронова кислота, яка присутня в складі, ефективно утримує вологу і має прекрасні захисні властивості, утворюючи невловиму плівку, яка призводить до зменшення утворення зморшок. Шкіра при цьому залишається еластичною і зволоженою. Що входить до складу REGU®-AGE, активний комплекс на основі соєвих пептидів і протеїнів з рисових висівок, покращує мікроциркуляцію в шкірі, зміцнює колагеном структуру і захищає еластин від впливу вільних радикалів.

Клінічні випробування показали, що при щоденному використанні засобу протягом 30 днів:
- Зморшки скорочуються на 10%;
- Інтенсивність темних кіл знижується на 12,6%;
- Скорочується обсяг мішків на 47%;
- Підвищується еластичність шкіри на 33,8%.

Спосіб застосування. Розподілити невелика кількість легкими постукуючими рухами кінчиків пальців по колу: спочатку від внутрішнього кута ока по верхньому століттю, а потім від зовнішнього кута - по нижньому.

Мої враження:

Крем знаходиться у склянній банці 15мл, з дозатором, який грубо кажучи "плюється" засобом, досить важко дозувати крем натиском.



Запах: ніжний і ледь-ледь вічутний, мені сподобався.

Текстура:
Така ніжна й тануча. Миттєво вбирається шкірою, без утворення жирної плівки.
Після використання, приємне відчуття зволоженості і свіжості.
Не конфліктує з консилером.





Еффект від застосування:

Спочатку ним користувалась саме мама, згодом, у неї з'явилась невеличка висипка біля очей, а так, як у неї чутлива шкіра й алергія на чимало косметичних продуктів, я цьому факту й не здивувалась. 

Надалі його випробовувала я. 
Моя шкіра не така примхлива, тому з нею нічого не було.

Через місяць користування, я помітила, що шкіра навколо очей стала помітно гладшою та еластичнішою, темні кола стали менш вираженими, мімчні зморшки розгладились На рахунок мішків під очима, не скажу нічого, у мене їх немає).
Хоча спочатку ефекту не було зовсім, я уже було хотіла засмутитись і поставити цьому крему 4 з великим мінусом.

Підсумок:
Крем хороший, після тривалого застосування, ефект зберігається (він у мене уже встиг закінчитись). 

Мінуси:

  • Дозатор  
  • Раджу бути обережними жінкам з чутливою шкірою та алергікам
Дякую за увагу!



0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena