четвер, 16 червня 2016 р.

Молочко для тіла Eveline Extra Soft SOS Professional

Вітаю!

Дане молочко для тіла, я придбала у поспіху, коли моє улюблене закінчилось, а часу на очікування замовлення не було. У першому-ліпшому магазині побачила новинку від Eveline (по обіцянках виробника мало бути дуже хорошим).


 Що з цього вийшло? Читайте далі)

Eveline - польська марка косметики, яка уже чимало років на ринку України, останнім часом досить активно розвивається, випускаючи цікаві новинки.

Впевнена, що немає такої українки, яка не знайома з нею.
Декілька засобів у мене й зараз у користуванні, такі як ремувер для кутикули 

Та  корректор у стіку


Якими я цілком задоволена.

А зараз більш детальніше про молочко.

Інформація від виробника:

Формула молочка виготовлена за швейцарською рецептурою, яка завдяки високому вмісту urea є на думку дерматологів найбільш ефективним методом відновлення високого рівня зволоження шкіри.
Гіалуронова кислота глибоко зволожує і утримує вологу в клітинах шкіри. Розгладжує, додає пружність і еластичність.

Вітамін А стимулює оновлення клітин і виробництво коллагену. 
Вітамін E надає еластичність і упругость.
Вітамін F покращує стан сухої шкіри і стимулює її регенерацію.

Спосіб застосування: нанесіть невелику кількість  на чисту суху шкіру тіла.

Склад: масло макадамії і соєве масло, 5% urea, hydromanil, водорості ламінарія, Д-пантенол і алантоїн.

Тип шкіри: всі типи, суха
Вік: 18+
Об'єм: 350ml
Виробник: Eveline Cosmetics (Польща)




Моя думка:

Текстура:
На фото чудово видно, що текстура кремова, це зовсім не молочко.




Повністю вбирається шкірою, не залишаючи жирної плівки.


Запах:
Легкий, парфумерний. Не відчувається на шкірі.

Дозатор-помпа, зручний у використанні 

Ось на цьому і закінчуються усі плюси, через 30хв після нанесення даного "молочка", моя шкіра просто вимагає іншого зволожуючого засобу ( хоча сухістю я не страждаю ). Повторне нанесення, трішки покращує ситуацію та на це, в більшості випадків, у мене немає ні часу, ні бажання.


Отже ні "гіалурунова кислота", якої швидше за все і немає, ні масло Ши, ні комплекс вітамінів, зі своєю задачею просто зволожити шкіру, уже не кажучи про розгладження, підвищення пружності та еластичності, категорично не справляється.

Дякую за увагу!





0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena