вівторок, 7 червня 2016 р.

Дренажна грязева маска з морських водорослів GUAM Fanghi d'Alga Dren

Пішов 7-й день літа, а погода, ще не в курсі подій. Ну нічого, не розкисаємо, а активно продовжуємо готуватись до пляжного сезону. Погода, дає нам час)

Тому, я вирішила, написати декілька постів саме про догляд за тілом, і як його привести в порядок до погожих днів.

Почну з дренажної грязевої маски від  GUAM




Від виробника:

Грязеві обгортання зі специфічними інгредієнтами, які усувають застій рідини в тканинах, є дієвим засобом проти целюліту. Маска з дренажним ефектом покращує мікроциркуляцію, нормалізує обмін речовин, сприяє виведенню зайвої рідини і токсинів з усіх шарів шкіри. 



Активні інгредієнти: морська сіль, водорості GUAM®, каолінова глина, зелений чай, спірея, лимон, фенхель, грейпфрут, екстракт фукуса, ксантанова смола.

Текстура маски: густа, темно - зеленого болотяного кольору зі специфічним запахом.




Мене він особливо не бентежить, адже він не відчувається під плівкою.



Наносила її рівномірним шаром на злегка зволожену шкіру, після скрабу ( про який я розповім згодом)  і обгортала харчовою плівкою. 

Далі вкладалась у ліжко з книжкою на 45 хвилин. 

Коли час вичерпався, змивала теплою водою і наносила антицелюлітний крем.

Під час процедури у мене не виникало жодних не приємних відчуттів у вигляді поколювання чи печіння, як це буває з більшістю подібних масок.


Не можу сказати, що у мене присутній целюліт, та маска 

чудово вирівняла і підтягнула рельєф шкіри. 

Пробника на 100 гр. мені вистачило на два обгортання ( наносила тільки на бедра та сідниці ). Уже після першого використання можу сказати про видимий результат!
Звичайно, боротьба з целюлітом все-таки справа комплексна і сугубо індивідуальна (спорт+харчування+спец. засоби) та мені дана маска сподобалась і виявилась ефективною.

Спасибі, що дочитали!







0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena